1.jpg

היערכות משרדנו בצל הקורונה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לקוחות יקרים, שלום וברכה
אנו – הצוות המקצועי של יעקב קטן רואה חשבון – ממשיכים לעמוד לרשותכם, והעניק שירותים מקצועיים ומיטביים, כבימי עבר. בעז"ה אתם ואנחנו, נעבור את תקופת המשבר בהצלחה ונגיע לחוף מבטחים.

הצוות ואנוכי מודעים לאתגרים הלא פשוטים שעומדים כרגע על הפרק – ובאי הוודאות העיסקית, מקצועית ואישית של כל אחד ואחת.

אנו נמשיך לעשות כמיטב יכולתנו לעמוד לרשותכם ככל שתזדקקו לנו.

המשרד, עוקב בדריכות אחר כל שביב מידע, בדבר הנחיות וצוי שעה שפורמו ויפורסמו, כך שכל פונה שיבקש מאיתנו את המענה לכל תרחיש, יזכה למענה איכותי והולם.

אנו מבקשים את תשומת ליבכם ושיתוף הפעולה שלכם, בכדי שביחד ננקוט וניישם את שורת הצעדים שנועדו לשמירה על רציפות השירות שלנו ללקוחותינו ועל בריאות צוות המשרד וציבור הלקוחות כאחד.

בין צעדים אלה:

  • מדיניות עבודה 'מרחוק' – החל מתחילת שבוע זה (15.03.2020) נבקש שכל מי שיכול להעביר את החומרים שלו באמצעות ה: מייל, פקס, דואר שליחים ו/או הטמנת החומר בתיבת הדואר של המשרד(בקומת הכניסה) – תבוא עליו הברכה – על מנת להקטין את החיכוך הפרונטלי במשרד, לעת עתה.
  • אמצעים טכנולוגיים כחלופה לפגישות פנים-אל-פנים – אנו ערוכים בכלל האמצעים הטכנולוגיים לקיום פגישות במתכונת טלפונית או במתכונת וידאו, ללקוחות המעוניינים בקיום פגישות באופן זה כחלופה לפגישות פרונטליות.
  • המשך תמיכה ורציפות לשם הגשת מסמכים, דיווחים לרשויות וכו' – אנו ערוכים באופן מלא להמשך הגשת כלל סוגי המסמכים והדיווחים בקשר עם פעילות לקוחותינו.
  • נקיטת צעדים לשמירה על סביבת עבודה בטוחה לעובדי המשרד וללקוחות – אנו מיישמים בהקפדה את הנחיות הממשלה בקשר עם מניעת התכנסויות רבות-משתתפים, שמירת "מרחק חברתי", שמירה על סביבת עבודה היגיינית, צמצום השימוש של עובדינו בתחבורה ציבורית ועוד.

​נמשיך להעניק לכם שירות מקצועי, זמין ואיכותי, גם בתקופה המאתגרת שלפנינו.

בברכה,

יעקב קטן רואה חשבון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לתיאום פגישה יעוץ אצלנו במשרד